mandag den 21. juli 2008

Tilbage til Tupperware

Tupperware, oh tupperware
du hårde patentstrikkede sjælevarmer
du er alt hvad der drager mit sind
du lægger låg på alle mine dybere følelser og muligvis magiske evner
og opbevarer dem utilgængelige for frisk luft og udefra kommende indslag
til den næste marathon demonstration i Bøvelse forsamlingshus

Tupperware, oh tupperware
du min gigantiske Rubber Williams
min gulerodserstatning med elskovskugler
direkte fra frugt og grønt skuffen Lust
du dækker hele min uformelige krop når jeg kommer
som et gjaldende finsk råbekor efter fire timers foredrag
for åben skærm

Tupperware, oh tupperware
du dækker for solen med hele din sjæl
du omskærer kastrerer og plastikficerer mig helt
først var jeg Finn så Jacobs hund
så Robbies rubbersoul umiddelbar skøn
nu er og blir jeg en tupperware
rund og fyldig med patentsikret låg
nu kan vi endelig kommunikere

Ingen kommentarer: