fredag den 23. maj 2008

Teater

4 kommentarer:

Louise Juhl Dalsgaard sagde ...

less is more...
Så få virkemidler og alligevel mærker jeg smagen af fadøl og hører akkorder slået an.

Varmen fra mængden
Forventningen
At blive væk i noget større

Martin Budtz sagde ...

Ja, det kan sikkert være et natclub-billede, men jeg tror nu nærmere det er fra en danseforestilling som jeg lavede de mest håbløse billeder til. Jeg havde glemt at man skal være meget grov når der er så lidt lys og helst medbringe både lamper og flash som jeg aldrig bruger. Øv. Men jeg fik noget helt andet med hjem - sådan er det altid.

Martin Budtz sagde ...

Nu har jeg fundet dem. Dette billede er taget på scenen - publikum får ikke lov til at se lamper på den måde :-)

Louise Juhl Dalsgaard sagde ...

Jamen se blot: Less is more.
Jeg får de vildeste associationer og indre billeder.
Virkeligheden er et fejlknips.

Virkeligheden er dét, der virker.
Det virkede. På mig :D