onsdag den 24. september 2008

Når jeg ser din mine, bli'r jeg glad!

( Melodi: ”Det’ hammer, hammer fedt…”)

Du ved, jeg er et kvaj ;
men jeg elsker dig
Du syn’s, jeg er for syg
Den sang er ikke ny
Jeg er for alene
Du kan bli’ den ene
Men du syn’s, at jeg er alt for syg.

Du ved, jeg er et kvaj ;
men jeg elsker dig.
Og du er bare sød
Og jeg er alt for blød.
Jeg ville gerne dele
mit liv med dig – det hele
Men du syn’s, at jeg er alt for blød.

Jeg har jo nu i sinde,
at du skal bli’ min kvinde
Men jeg er jo for lad
og du er ikke glad.
Men du er af de fine
Jeg skal bare grine
Når jeg ser din mine
- bli’r jeg glad!

Min sang er alt for syg
Jeg laver snart en ny
Gi’ mig så det kram
Det er jo ingen skam.
Så, nu lad dog hjerte
Rime lidt på kærte!
Du og jeg er ikke gjort af bly!

Ingen kommentarer: