mandag den 8. september 2008

dybere

Det er svært at følge med
når kærlighed er mørkhåret, blond og karamel
Og man skal spare op af lidt af hvert
man skal have råd til cool kost og husleje
man skal ha råd til
ærlighed og
tålmodighed

Som når en tøs jeg ikke kender
fortæller mig at Jan Sondergaard, hvis man rigtig læser ham og leder
er dyb, dyb, dybere, end jeg tror
Jeg siger, hun er dum at høre på
Men hun fortsætter ufortrødent

Og jeg har lyst til at slå hende ihjel
Rejse mig fra lænestolen og kvæle hende
Kaste min bog om Bulgarien i maven på hende
Og jeg er ligeglad med Jan Sondergaard, han er ond i sulet og godt for ham
Og hvis hun siger dyb engang til, hugger jeg mine skarpe hjørnetænder i hendes hals og dræner hende for blod, bagefter voldtager jeg hende og fjerner hendes indvolde med mit personlige barberblad for til sidst at iføre mig en gennemsigtig regnfrakke og smadre resterne af hendes livløse krop med en velvoksen økse til tonerne fra min nye yndlingssang ”It’s hip to be square”.

Ingen kommentarer: