søndag den 1. juni 2008

Okay, så blir det sådan her


16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smukt og dejligt :-)

Venlig hilsen
Milla H.

Vibeke Nielsen sagde ...

Man kan selvfølgelig komme med dumme, nedsættende kommentarer om ethvert layout, lige som man kan sige gode ting om dem. Jeg ærgrer mig over manglen på mod i det nuværende. Kedeligt og protestantisk....men ok - det er sikkert det, som designerne bag bloggers system lægger op til, at det skal være, så hvad kan man gøre? Bruge sine gode kræfter på noget andet.

Det er ok på den smagsneutrale måde, nu. Lige som dansk mad. Lidt salt og lidt peber. Hvis man lader det være ved det, slipper man for sure miner.

Anonym sagde ...

Jeg synes, det er ok, for jeg hader at læse hvid skrift på sort baggrund. Det er så anstrengende og så....poet-agtigt ;-)

Kunne til gengæld ønske en bredere spalteplads, men....

Anonym sagde ...

- hov, men hvor blev forfatter/kunster listen af?
Den syntes jeg var rigtig god at have, fordi man via profilerne på denne liste bl.a. kunne linke videre til forfatternes/kunsternes andre sites, hvis de altså havde/har sådanne...

Mvh. Milla H.

Anonym sagde ...

Jeg er enig med Kirsten: Man kan tale om god og dårlig smag fra nu af og til nytår, om mod eller manegel på samme. Men rent læsevenlighedsmæssigt er dette layout langt at foretrække!
Og der er ltså også noget weltschmertz-kunstnerpiercet verdensfjernhed over sort bagrund, de lugter lidt af for meget patos.

Synes jeg. Lissom.
Men jeg er også meget glad for både salt og peber i min mad :D

Anonym sagde ...

Jammen så er jeg den, der godt kan li den der weltschmertz-kunstnerpiercet verdensfjernhed ;) Hehe!

God dag til Jer alle!

Lonni

Vibeke Nielsen sagde ...

ØK er ikke anarkister. De er heller ikke piercede. De er ganske almindelige blege danske socialdemokrater. Ingen black beans eller vilde krydderier i deres retter. Man skulle jo nødigt tage et markant standpunkt.

god dag igen, dér

PS: Noget andet er, at det sindssygt besværligt at være både markant og folkelig på en gang.

Anonym sagde ...

Ord, der ka' noget, om de så er pupurpink som min engangslighter fra Netto, har hvisket mig i øret, at de er ligeglade med hvilken kulør de har, så længe de bliver skrevet, skreget, hvisket eller morset; det er fortsat en fornøjelse at besøge det anarkistiske kollektiv.

Bedste hilsner, tafkag

Anonym sagde ...

undertegnede er et lille anarkistisk r, der flygtede fra min kommentators fingre, under indtryk af, at skulle anvendes i propagandistisk sammenhæng, jeg ikke kunne stå inde for, og i en kulør, jeg på det skarpeste må tage afstand fra endsige føler mig fuldstændig overbevist om den virkelige eksistens af,

ød font, r

Martin Budtz sagde ...

Eftersom det ikke er muligt at gøre alle tilfredse har jeg valgt at satse på læselighed. Der er jo rige muligheder for at sætte sit præg på siden.

Tak for alle kommentarer, ris og ros.

Martin Budtz sagde ...

Og så synes jeg forresten godt man kan kalde Anarkiet et anarki når det er 60 mennesker der suverænt selv bestemmer hver for sig hvad de har lyst til at bringe. Det har indtil nu ikke været nødvendigt at slette et eneste indlæg. Sundt og godt. Kommer der noget man ikke kan lide, kan man bare komme med noget man selv kan lide.

Og til orientering kan jeg afsløre at ØK ikke er det ene eller det andet. ØK er en samling meget forskellige mennesker der arbejder for at give endnu flere forskellige mennesker forskellige kanaler til deres arbejdes udbredelse. At vi skulle være kedelige socialdemokrater er nok fordi vi har været med så længe. Det er til gengæld rigtigt at vi ikke er piercede synlige steder.

Martin Budtz sagde ...

Og angående spaltebredden så kan det desværre ikke lade sig gøre at finde en skabelon som giver mulighed for længere linjer uden at miste listerne ude i højresiden (de kommer allesammen for neden i såfald).
Man kan stadig lave om på typografien når man laver en artikel. Har man lange linjer kan man nedsætte skriftstørrelsen.

Louise Juhl Dalsgaard sagde ...

Og jeg er hverken socialdemokrat eller blegfed og nyder gerne såvel vilde ris som currynamnam.

Jeg kan bare også godt lide salt og peber.
Og læselighed.

Er man så dum? Kedelig? Ligegyldig?

Selv god dag, dér

Louise Juhl Dalsgaard sagde ...

Og jeg er hverken socialdemokrat eller blegfed og nyder gerne såvel vilde ris som currynamnam.

Jeg kan bare også godt lide salt og peber.
Og læselighed.

Er man så dum? Kedelig? Ligegyldig?

Selv god dag, dér

Vibeke Nielsen sagde ...

Næh. Der står iøvrigt ikke noget om kropsvolumen i mine indlæg. Er du ikke lidt sart? Eller måske tilskriver du bare ikke visuelle udtryk medbetydninger_

Jeg mener, jeg er altså heller ikke specielt bordelagtig eller rocksmart, men jeg føler mig ikke stødt over, at der er nogle, der får associationer til den slags, når de kigger på mit yndlings-layout. Jeg føler mig ikke truffet. Og jeg kan sådan set sagtens forstå, at man kan få de associationer, som to blandt mange flere.

Selv god dag, dér.

Anonym sagde ...

Godt så.
Og jo - jeg er sart. Jeg ved det. Det er fandme ikke særlig sjovt, hverken for mig selv eller dem jeg diskuterer med.
Sorry.

Jeg ser dig heller ikke som spor bordelagtig. Og så vidt vides har jeg heller ikke selv problemer med at frembringe tekst, der mere end antyder billeder i retning af det promiskuiøse.
Jeg synes bae ikke sort layout virker. I mine øjne. Selvom jeg er lidt bordelagtig ;-)

Fred!
Og god dag igen igen, dér