fredag den 6. juni 2008

~




Samtidshistorien er tilsyneladende det modsagte af hvabehar
I virkeligheden mener man det modsagte af hvabehar, da detachements ikke er så letale at forklarelsen undulaten udtrykkelig ymter
må have én bagtil
en årsdag
som ikke helt var tanken
at mandag er pjækkedag
og at det altså ikke kan betale sig at sige noget andet.

Man kan tænke sit uden nogetsteds at sige det
samtidig med at man på tredjedagen hævder
at man pt kun tænker i billeder
og hvor nært tanke og billede
er et sammenkogt sværd
vil så alligevel uvilkårligt stikke frem i sproget.

"Man kan udmærket læse en tekst højt
uden at strejfe én eneste af de tanker,
der er udtrykt i teksten, ligesom
man kan handle uden at tænke over,
hvad man gør, og tænke uden
at udføre sin tanke i handling."

Således siger managments til enakter mandag:
Dualisme er en heltedåd!








2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det her har jeg læst ti gange nu, og jeg er helt vild med det. Vild sådan, at jeg allerhelst ville banke teksten hårdt mod bordet - så hårdt at skallen knækker, og jeg dermed kan komme til at krænge frugtkødet ud og æde grådigt af ordene.

Fantastisk. Hvor er du god til ord.

Venlig hilsen
Milla H.

Robert Henningsson sagde ...

Begejstring er et gode, tak for
den frihed! Dog er æren ikke min
alene, idet denne 5.modifikation
som de foregående er en
modificering af NATURENS ORDEN
De Divisione Naturae.