fredag den 20. juni 2008

Birgitte Krogsbøll interviewer ØK - Thomas Ahrensbøll Hansen svarer (15/18)

Birgitte Krogsbøll:
Jeres praktikant Elton Jorn, Hvad med ham?
Hvorfor skal han slet ikke spørges?
Jeg ved godt I plejer at sige: "Hold nu kæft! Du er for ung til at have en brugbar mening om noget som helst, Elton Babyface Røvhul!", men alligevel.
Hvorfor skal han ikke lukkes ud fra lageret en stund, og interviewes?

Thomas Ahrensbøll Hansen:
Jamen, jeg kender ingen andre, der kan snakke med edderkopperne på lageret, være dus med flagermusene og puste til støvet, så det står i kaskader ud gennem nøglehullet ind i redaktionslokalet, lægger sig på poesiens blå blomst midt på bordet, minder mig om tiden som en faktor, der nok er her længere end mig, men derfor kan jeg jo godt efterlade mig noget, der er her længere end tiden, digte f.eks, eller en ubetalt regning.

Ingen kommentarer: