onsdag den 1. oktober 2008

KRABBESHOLM SKOV

Jeg ville tage et fotografi af dig dengang.
Du håbede.
Du grinede .
Og du kiggede på mig.
Og du kiggede på min søster.
Og du kiggede på anemonerne.
Og du kiggede på bladene.
Og du kiggede på grenene.
Og du kiggede på træerne.
Og du kiggede på skyerne.
Og du kiggede på solen.
Og du kiggede på himlen.
Da du glemte at være lidt bange.
Men det gjorde jeg ikke. Det glemte jeg.
Men. Det gør jeg nu
BLITZ! KAPOW! Og nu
Er du her.

Hver nat får jeg den idé, som skal redde dig
Men jeg glemmer den, når jeg vågner igen.

Når jeg vågner. Har jeg glemt
I søvne. Husker jeg alt
Det er. Upraktisk

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

lydspor: råger

http://www.skivejagtforening.dk/pages/id91.asp

MARIE LADEFOGED sagde ...

Åh, ja, de gamle råger, de lavede en helvedes larm dernede ved Resen, men nu har de vist flyttet sig. Sjovt at møde en anden gammel skibonit herinde:-)

Anonym sagde ...

Nope - de larmer stadig!
Ja, der kommer meget godt fra Skive ;-)