onsdag den 2. april 2008

Opsnappede sætninger

Opsnappede sætninger:

Så sagde han:
- Jeg tror der var blåbær i.
Så svarede han:
- Nå, fy for satan.
Så sagde han:
- Henter du crème brûlée, så er du stemplet.
Så sagde han:
- Nå Giorgio. Hvordan går det så med peberfrugterne?
Så sagde hun:
- Det er næsten som om jeg svæver når jeg siger noget, ikke?
Så sagde hun:
- Lillemand der, ja han er jo dejlig.
Så siger han
- Min næse var jo flækket på langs
så siger han:
- Og så da jeg endelig fik konstateret at det var papegøjesyge.
Og så siger han:
- Vips – og så var der allerede de der gulerødder og sådan noget.
Og så siger han:
- jeg harøøhenergidrik i tasken.
Og så siger han:
- Så vil jeg hellere noget kinesisk, noget sur-sød sauce og nogle hot-wings.
Og så siger han:
- lunkne pebernødder.

Ingen kommentarer: