søndag den 14. marts 2010

MICHAËLISSphssomshave

*







Det som som som det det som som det som det det som blev som blod blev som det det det som som det som som skal som skal det som som som det skal som som det det det som jeg det som som som blev det skal skal som som det som som som det som som som skal som som som skal skal som som som som som jeg det som jeg det jeg jeg som jeg som det som som som som som det alt det som som som blod jeg jeg jeg det støv det det det som det det som som som som jeg som som blev jeg støv som blod som som det blev det som det som jeg som som jeg jeg jeg jeg jeg jeg som jeg det jeg jeg jeg det alt det som alt det som skal jeg jeg alt jeg som som som som støv det røde blod som blev som som som det som det det blev som det det det som det som som skal som det som som som som det røde jeg jeg som alt det det det som som røde som løbe det blod jeg det det det som blæst det det det det som blæst som som som alt som alt som alt det det det det det røde det jeg alt jeg det røde det som det røde jeg det jeg som det jeg jeg som blev det blev det det som røde det jeg jeg skal jeg jeg kande det det det jeg skal jeg jeg som som det jeg røde som blod røde som jeg som som som som skal som som som som jeg det som som som som som som som som som jeg jeg skal jeg det jeg det jeg jeg jeg jeg jeg det det som jeg alt alt som som blev ild som skal jeg.







*

Ingen kommentarer: